druk druk druk - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Usha Doerga - WaarBenJij.nu druk druk druk - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Usha Doerga - WaarBenJij.nu

druk druk druk

Door: Usha

Blijf op de hoogte en volg Usha

13 November 2016 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

De afgelopen dagen hebben we een druk programma gehad.
Vroeg op en veel gezien en veel gehoord.
We zijn naar een drijvende markt geweest, een nachtmarkt, een vleermuizenpagode en we zijn gaan varen in een mijnenveld. Verder komen we natuurlijk veel tempels tegen. De routes gaan door stadjes, dorpjes en natuur. Onderweg stoppen we bij kleine fabriekjes.
Het is gemiddeld 35 graden en da's best heftig op de fiets.

De keuken in Vietnam bestaat uit veel groente en noedels. Er wordt veel vis, kip en varken gegeten maar ook zo'n 5mln honden per jaar.
Groene hete thee is vrijwel overal gratis. Een land naar mijn hart.

Een grote hobby hier is karaoke en er is een aparte variant: naughty karaoke.
Je kan een kamer huren met gezelschap of met een dame. Hoe meerje betaalt, hoe schaarser de dame is gekleed. In plaats van de gebruikelijke seks, wordt er gezongen over "stoute" zaken zoals bijvoorbeeld bier drinken (!?). Erg vreemd.